2012. augusztus 29., szerda

Tapasztalások, megélések, történések az EMF kezeléseket követően



Tapasztalások, megélések, történések az EMF kezeléseket követően



Az első 6 nap történései az EMF I. fázis kezelése után
(A Kliensek levelei, beszámolói)


Szia Kati!

Rengeteg tapasztalás történt velem azóta, hogy voltam nálad.
Még aznap volt érdeklődő az eladó lakásom iránt, pedig már több
hónapja kiraktam a telefonszámmal, hogy eladó. Nem volt komoly vevő, de már az
is meglepő volt, hogy legalább már érdeklődnek a lakás iránt.
Több szinkronmunkám is bejött, ami szintén nagy öröm.
A legnagyobb meglepetés az volt, hogy a volt párom jelentkezett, hogy
találkozzunk, beszéljük meg a dolgokat. Gondoltam is, itt a
lehetőség, hogy a szívemmel gondolkodva és az eszemmel érezve
kommunikáljak.(Ez az EMF I. fázis munkája – én)
Nagyon jól sikerült, összeszedetten, mégis szeretetteljesen tudtam
elmondani az érzéseimet. Nem blokkoltam le, mint azelőtt. Elfogadtam
az ő érzéseit, nézőpontját, elismertem az ő igazságát, és én is el
tudtam mondani az én igazságomat. Ahogy kimondtam, úgy estek le rólam a
"súlyok" és éreztem, hogy egyensúlyba kerülök és feltöltődöm
energiával.
Szeretettel várom a következő fázist. A szándéknyilvánításokat (az otthoni megerősítése a fázis kezelésnél elindított munkának – én)
mantrázgatom amikor csak lehet és érzem, hogy kell. Minden nap
átismételem és figyelmeztetem magam tudatosan, gyakorlom amiket
megbeszéltünk, nagyon jó, hogy jegyzeteltem, mert azt is előveszem  ha
bekúszik egy negatív gondolat, vagy érzés.
Köszönöm, hogy találkoztunk, és köszönöm hogy  társteremtők vagyunk!
puszi
Hajni



Kedves Kati!

Koszonom az èrdeklodèst. A kezelès napjàn, de foleg màsnap eros volt az a furcsa èrzès, mintha nem lennèk a testemben. Egyfolytàban foldeltem magamat, megprobàlva folyamatossà ès automatikussà tenni a dolgot. (elkèpzelem amint a prànavezetèkem osszekoti a foldet az èggel rajtam keresztul).  Pèntek este hazautaztunk, ès addigra màr elmult ez az èrzès. Az utazàs renben ment, hamar hazaèrtunk. Minden nap vègzem a gyakorlatokat, az a furcsa èrzès azòta nem tèrt vissza, ès valahogy magabiztosabbnak, lelkileg erosebbnek, ès kiegyensùlyozottabnak èrzem magamat. Az utòbbi napokban ismèt elofordult hogy megèreztem az energiavàltozàsokat (mostanàban nagyon sok van) de most màr kèpes vagyok kezelni.
Olyan mintha pontosan tudnàm hogy mit kell tennem, ès azt meg is teszem halogatàs nèlkul.  Erzem magamban a vàltozàst, ès turelmesen vàrom hogy azok az èletemben is megjelenjenek.
Koszonettel: Ilona








A szeretet energiájában,
Gábor Kati
EMF I-XIII. fázis akkreditált kezelő
Jóga a Hálóért tanár


                    www.wedev.hu
EMF nemzetközi oldalai: http://emfbalancingtechnique.com/
                                     www.thesymbolworldwide.com




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.