2012. július 29., vasárnap

Az én drága Kollégáim és Barátaim 2./a rész Kerényi Ágnes selyemfestő művész

Az én drága Kollégáim és Barátaim
2./a rész
Kerényi Ágnes - selyemfestő művész




Kerényi Ágival a találkozásunk mesébe illő volt, mely „mese” még most is tart, de ma már barátságnak hívják azt!
Az Univerzum szinkronicitása egymás mellé irányítja azokat a lelkeket, akiknek közös az útjuk, feladatuk! …..na, nem történt ez másként Ágival és velem sem! 



Ági az Égiek segédletével, irányításával festi gyönyörű selyem képeit!  
Isteni adomány, mondhatnánk….és igen, az! 





A Főnix madaram megszületése Ági kezei által:

Ágit egyik nap Gábriel Arkangyal leültette egy órára. Ő ezalatt csak sírt, csak sírt, és csak tisztult, és tisztult!
Az óra elteltével (már tiszta és behangolt csatornaként) Ági késztetést érzett, hogy lemenjen műhelyébe és fessen.
Gábriel irányította minden mozdulatát, a formákat, a színeket, a személyes üzenetét számomra.
Gondolom minden alkotóművész hasonló ihletettségben dolgozhat 
Ági szinte semmire sem emlékezett az alkotói ihletettsége folyamatáról!
Gábriel vezette a kezét!
Az Univerzumot alkotó Fibonacci spirálra felfűzött Főnix madár lassan kibontakozott Ági kezei alatt.
Az Atlantiszi Kristályokkal (Kryon tanítás: http://emf-kryon.blogspot.hu/2012/07/atlantiszi-kristalyok.html ), melynek hozzám szóló szimbólumait Ági felfestette a selyem képre.  Gábriel egységbe foglalta az itt és most feladataimat, életutamat  a Földön.

Ez így szól:
„A Főnix madár szeme a Gyógyító (Osam) Atlantiszi Kristály. Ez a feladatod!” – mondja Gábriel
A továbbiakban Gábriel üzenete számomra az , hogy „A hála és a végtelen szeretet energiái univerzális érvényűek!
Mindig légy boldog és örömteli!
Légy mindig nyugodt, hiszen a benned lévő isteni nyugalom adományát senki nem tudja tőled elvenni.  Ez a Te középponti egyensúlyi helyzeted, ahol a benned lévő  női és férfi energiák egyensúlya, teljes biztonságban tart Téged!”
Ezt üzente nekem Gábriel Ági kezei által, melyből egy szépséges személyre szóló alkotás született.
Hála és köszönet érte! 
Természetesen minden EMF kezelésnél velem van Gábriel is! 
A személyes Főnix madaram, társam ott van a kezelő helyiség falán!


A tulipánfa  története Ági tollából:

„Jártam az Új utcai alkotóműhelyünkbe egész télen szorgalmasan festeni, festést tanítani.
A kertben csendben pihent a zöldellő fenyők között egy fiatal tulipánfa. Mikor elkezdett bimbózni, virágozni csodálattal léptem hozzá. Óvatosan simogattam csodálatos húsos szirmait, dugtam be orrom a már nyílóban lévő virágba a fenséges finom illatért, kukucskáltam be a virág szentélyébe legeldugottabb titkát meglesni: belső mandaláját- a porzók és a termők adta gyönyörű mintát.


Nap, mint nap Nála kezdtem az alkotást elmélyülve tökéletes szépségében. Őszinte hála tölt el most is, ahogy Rá gondolok, hogy segített nekem feloldódni a feltétlen szeretetben, az egységben Vele.




Már többen várakoztak türelmesen kendőkre, sálakra, rám bízva, milyen színek, formák, mintázatokat küld nekik a Forrás.

Egyszer csak íves rózsaszín, piros, fehér kelyhek jelentek meg csuklóm mozdulatai nyomán, 7 is belőlük, futott a festék, élveztem….és ráismertem! Jé! A tulipánfa  virágai! Meglátogattak a kendőn, Pompájuk teljében odaadták magukat.
Tudtam kinek készül a kép, kértem a fehér selyem szűzi érintetlensége előtt meditálva: itt és most az kerüljön a selyemre, ami az illetőnek a legnagyobb segítségére van…és jöttek Ők.



A selyemfestésről konkrétan, hogyan készül…..Széles az ihletettségi paletta pl. beleénekelek, majd máskor írok, most ez jött!!





 Végtelen szeretetben hálásan: Ági”





Az EMF Kiegyenlítő Technika alapító tanára Peggy Phoenix Dubro 2011-ben Hazánkba látogatott a Kryon Csoporttal. 
Ágival elvégeztük Peggynél a "Jóga a Hálóért" jóga oktatói tanfolyamot. 
A tanfolyam végeztével Ági ajándéka Peggynek a végtelen és feltétel nélküli szeretet szimbóluma (a Hálónk metszete) volt, melyből egy szépséges selyem kendőt festett Részére!
Peggy boldogsága jól látható a fényképen!
 





Rendelés felvétele és érdeklődés:kerenyiagnes@invitel.hu






Továbbá:


- Az én drága Kollégáim és Barátaim 1./rész,
Selmeczy Szilvike, a Természet Tündérkéje :-), aki beszélget az állatokkal,növényekkel, és gyógyítja is Őket:

 - Az én drága Kollégáim és Barátaim 2./a rész,
Kerényi Ágnes - selyemfestő művész:

 - Az én drága Kollégáim és Barátaim 2./b rész,
Kerényi Ágnes – Szappanoskert (Házi készítésű szerek):

 Az én drága Kollégáim és Barátaim 3./rész,
Juhász Ildi, Tibeti (pránanadi) masszázs:
http://emf-kryon.blogspot.hu/2013/11/az-en-draga-kollegaim-es-barataim-3resz.html

- Az én drága Kollégáim és Barátaim 4./rész,
Fehér Orsi, Csíkos Cukkini Blog: A Balkonládától az Önellátásig!:




 


Szeretettel,

Gábor Kati

Személyre szóló gyógyítás - kezelés - tanácsadás:


blog oldalam: 






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.